7 Ocak 2011 Cuma

YENİ YIL KURABİYELERİ

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.Hastalıklar,ameliyatlar,yılbaşı hazırlıkları derken bloğuma maalesef zaman ayıramadım.Bu yüzden gecikmeli de olsa herkesin yeni yılını kutluyorum...





Hazırladığım ama fotoğraflayamadığım o kadar çok ürün oldu ki, bunlarda ayak üstü çekebildiklerim o yüzden affınıza sığınıyorum.







Aşağıda gördüğünüz kutulardan kaç tane hazırladığımı ben bile hatırlamıyorum.


Yoğun,eğlenceli,bazen sıkıntılı,bazen hüzünlü ama hep telaşlı güzel bir yılı geride bıraktık.Darısı 2011'in başına :))

2 yorum:

  1. kurabiyeler çok güzel ellerinize sağlık..bişey sorabilirmiyim....şeker hamurunu kurabiyeye ne sürerek süslüyosunuz..yani tutsun diye bişey sürüyomusunuz..şimdiden teşekkürler...hepsi çok güzelleri ellrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. öncelikle çok teşekkür ederim.şeker hamurunu kurabiyeye sadece suyla yapıştırıyorum ama üzerindeki figürler için şeker hamuru yapıştırıcılarından kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails